Ekspertas įvardija du pigius automobilius, kurių geriausia vengti: „Tai visiškas šlamštas"

(2)

Žinomas automobilių mechanikas Davidas Longas papasakojo apie du naudotus automobilius, kurie techninės priežiūros metu gali tapti tikru siaubu jų savininkams, rašo „Express“.

Savo „Youtube“ vaizdo įraše ekspertas aprašo du pigius naudotus automobilius, kurie gali būti labai nepatikimi. 

Visų pirma kalbama apie „Audi A8“ kopijas.

„Po 100 000 mylių (160 000 kilometrų) jie visada, visada bus sugedę, kažkas juose visada bus sulūžę. 

O kai jie suges, jų taisymas kainuos 5 000, 10 000 arba 15 000 svarų sterlingų (6 400, 12 800, 19 200 JAV dolerių). 

Be to, kai jie sulaukia tokio amžiaus, alyvos nutekėjimas nesibaigia, o norint pasiekti tokias dalis kaip alyvos aušintuvai, sandarikliai ir tarpikliai, paprastai tenka daug ką išardyti - kai kurias iš jų reikia išardyti iš variklio. 

Alyvos nutekėjimas yra tikrai didelė problema visuose „Audi“, bet ypač šiuose A8, - perspėjo Deividas.

Audi A8 / Vikipedijos nuotr.

Leidinys priminė, kad „Audi A8“ gaminamas nuo 1994 m. ir yra „Mercedes-Benz S-Class“, „Lexus LS“ ir „Jaguar XJ“ konkurentas. 

Toks automobilis pasižymi patrauklia išvaizda ir dažnai turi labai ilgą standartinės įrangos sąrašą.

Pasak automobilių mechaniko, kadangi naudotų modelių galima įsigyti už maždaug 3 000 JAV dolerių, aukštos klasės modelis gali atrodyti kaip puikus pasiūlymas. 

Tačiau jis įspėjo, kad A8 gali būti brangus eksploatuoti ir prižiūrėti.

Davidas Longas taip pat patarė pirkėjams vengti naudotos „Mazda RX-8“, kuri turi daug įprastų gedimų.

„Tai absoliutus šlamštas. Jei galėčiau nufotografuoti šiukšlinį automobilį, tai būtų „Mazda RX-8“, nes jie yra šiukšlės ir kaip mechanikas tiesiog negaliu jų rekomenduoti. 

Man dažnai skambina ir sako: „Mano automobilis neužsiveda, prarado kompresiją, blogai važiuoja, rūksta“. 

Po 60 000-70 000 mylių (96 000-112 000 kilometrų) šie varikliai tampa siaubingi.

Jie turi rimtų problemų, dėl kurių neužsiveda, lengvai užsiliepsnoja ir dėl kurių teks mokėti dideles remonto sąskaitas. 

Garantuoju, kad pasigailėsite, ir linkiu sėkmės ieškant autoserviso, kuris imtųsi bent jau RX-8“, - sakė ekspertas.

Mazda RX-8 / Vikipedijos nuotr.

Pasak „Express“, „Mazda RX-8“ buvo gaminama nuo 2004 iki 2012 m. 

Tai buvo kompaktiškas sportinis kupė, kuriame buvo naudojamas rotacinis variklis. 

Nors tai buvo tik 1,3 benzininis variklis, netradicinės konstrukcijos variklis galėjo išvystyti iki 238 arklio galių. 

Kadangi modeliai sensta, daugelį pavyzdžių galima įsigyti vos už 1 900 JAV dolerių. 

Tačiau vairuotojai turėtų pasirūpinti, kad jie būtų tinkamai prižiūrimi visą eksploatavimo laiką, kad išliktų be gedimų.

„Be prastos degalų ekonomijos, rotoriniai varikliai garsėja tuo, kad juos lengva sugadinti, jei vairuotojas per daug padidina apsukas arba jei juose pritrūksta alyvos. 

Dėl to komponentai gali greitai susidėvėti ir prireikti keisti visą variklį“, - priduriama medžiagoje.

Šaltinis: unian.net 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder